Jumlah Pelawat

Thursday, February 4, 2010

D'Lugano Hot Ginger Cream

D'Lugano Hot Ginger Cream adalah cream halia campuran kunyit. Ia berfungsi untuk bahagian-bahagian bermasalah seperti lemak yang berlebihan di bahagian perut, peha, punggung juga di bawah dagu yang berlapis. Krim ini sesuai untuk mendapatkan bentuk tuduh asal yang menarik.

Di samping itu krim halia ini boleh bertindak membantu menghaluskan kulit badan apabila di sapukan pada kulit setiap malam atau selepas mandi. Ia juga dapat melegakan gatal-gatal pada kulit badan akibat gigitan nyamuk dan serangga dan untuk mendapatkan tumit kaki yang cantik dan gebu berseri.D'Lugano Hot ginger cream dapat membantu anda dengan gosokan dan sapu cream ini di bahagian rekahan pada tumit kaki anda kemudian balut menggunakan plastik atau pakai stokin kaki. D'Lugano Hot Ginger cream kebiasaannya digunakan untuk ibu-ibu lepas bersalin atau wanita yang kerap mengalami lenguh-lenguh badan,bisa pada bahagian punggung kaki,betis dan sendi-sendi amat sesuai jika disapukan dengan D'Lugano Hot Ginger Cream.

Apabila kehangatan cream ini terasa pada anda, di situ anda dapat menikmati kelegaannya.Amalkan setiap hari dengan menyapu D'Lugano Hot Ginger Cream untuk melegakan angin di samping mencantikkan kulit anda.

0 comments:

Post a Comment